پس از اینکه سفارشم را ثبت کردم چقدر طول میکشد به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش با توجه به عواملی نظیر محل و نحوه تحویل سفارش متفاوت است. روال عادی به این شکل می باشد که سفارشات تهران نهایتاً سه روز کاری و سفارشات شهرستان بین سه تا هفت روز کاری تحویل مشتریان میگردد. این بازه در روزهای تعطیل و آخر هفته ها قابل تغییر هست

هزینه ارسال سفارش چقدر است ؟

هزینه ارسال سفارش برای مشتریان ۱۸ هزار تومان می باشد. قابل توجه است که هزینه ی ارسال برای سفارشات بالای ۷۰۰ هزار تومان برای تمامی نقاط کشور نیز رایگان می باشد.

آیا می توانم سفارش خود را در روز و ساعت دلخواه تحویل بگیرم ؟

خیر، در حال حاضر همچین امکانی وجود ندارد.

اگر کالایی که دریافت کرده ام با آنچه در سایت دیده ام یا سفارش داده ام مغایرت داشت باید چه کار کنم؟

در صورت مشاهده هر گونه مغایرت، لطفا مراتب را به بخش خدمات مشتریان اطلاع دهید.
شما برای این کار می توانید از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده نمایید.

آیا می توانم در روز های تعطیل و نیمه شب نیز سفارشات خود را ثبت کنم؟

شما می توانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته و حتی در روزهای تعطیل سفارشات خود را ثبت کنید.

اگر کالایی که خریده ام ایراد یا آسیب دیدگی داشت باید چه اقدامی را انجام دهم؟

در صورت مشاهده هر گونه ایراد و یا مغایرت در محصول خریداری شده لطفا موارد پیش آمده را به همکاران ما در بخش خدمات مشتریان اطلاع دهید، آنها تمامی مراحل تعویض و یا مرجوعی را بر عهده خواهند گرفت.
شما برای این کار می توانید از راه های ارتباطی که در صفحه تماس با ما ذکر شده است استفاده نمایید.

نحوه ی ثبت سفارش به چه صورت است؟

جهت ثبت سفارش می بایست در سایت ثبت‌نام کرده باشید یا اینکه در حین خرید مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید. خواهشمند است اطلاعات تماس و ایمیل خود را صحیح وارد کنید تا بتوانید از ثبت سفارش و مراحل ارسال آن آگاه شوید. دقت کنید که آدرس مورد نظر خود برای دریافت کالا را درست و دقیق ثبت کرده باشید. از تعداد کالا و مبلغ نهایی سفارش مطمئن شوید. اکنون سفارش شما ثبت شده است، از خرید خود لذت ببرید.

آیا بدون حساب کاربری و ثبت نام در سایت میتوانم سفارش خود را ثبت کنم ؟

بله برای خرید از فروشگاه اینترنتی سلسی نیازی نیست که حتما حساب کاربری داشته باشید.

آیا میتوانم پس از ثبت سفارش، آن را لغو یا تغییر دهم؟

خیر، متاسفانه پس از تایید نهایی سفارش امکان تغییر آن وجود ندارد. اگر تمایل به لغو و یا تغییر سفارش خود دارید لطفا با واحد خدمات پس از فروش تماس بگیرید آن ها حتما شما را راهنمایی خواهند کرد.

چگونه می توانم مبلغ خرید خود را پرداخت کنم؟

همه ی کاربران عزیز می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‌های بانکی که عضو شبکه شتاب هستند مبلغ خرید خود را پرداخت نمایند.

در صورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ آن از حسابم کم شود چکار کنم؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین، شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد. معمولا در این حالت پول شما در حساب های میانی بانک است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت می دهد. در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.